Kik news!

10:31 Annie's sweet world 0 Comments

Hezký nedělní večer všichni!
Vítám Vás u dnešního článku kde Vám ukážu mé novinky, které jsem si pořídila při návštěve Kiku asi po 100 letech!

Jako první jsem si vyhlédla svetřík vínové barvy.
Takhle na ramínku to vypadá zvláštně, hodně široce ale můžete se na to těšit v nějakém z outfitů kde to uvidíte přímo na mně :)


Další mi padl do oka tento šedý pletanec který bude na zimu úplně super protože má i vevnitř kožíšek takže bude krásně hřát.
Je to tu stejně jako u svetříku, na této fotce to nevypadá nijak hezky ale v kombinaci s černými kalhotami a kaky kabátu je to boží :)


Následuje super doplněk do konkrétně mého pokoje! Je to šedé prkénko se vcelku pravdivým nápisem!
Tuhle roztomilost jsem tam přeci nemohla nechat!


Následně jsem "nutně" potřebovala tyhle desky a po chvilce mě pro ně napadlo perfektní využití: fotoalbum!! Miluju fotky VŠUDE takže je brzy a nadále intenzivně využiji! Navíc krásný potisk :)




 Jako předposlední tu mám penálek který mě fakt potěšil svým designem!



A jako poslední tu mám krásné naušničky!
Jsou stříbrné se zimní "tématikou" :)
Už se těším až je budu nosit!



A tohle bude z dnešní ukázky asi vše!
Navštivte taky Kik...nikdy nevíte co tam objevíte!

XOXO 

Annie!
 

You Might Also Like

0 komentářů: