Walks in Prague! Part 2

5:50 Annie's sweet world 8 Comments

Krásné páteční dopoledne!
Ráda Vás vítám u druhé části reprtu z procházky Prahou! V předchozím článku jsem Vám jako poslední ukázala můj outfit tak budeme pokračovat dále. Jako další jsme šly s Aničkou dál Prahou a asi po hodince jsme dostaly hlad a tak jsme se rozhodly, že až někde narazíme na nějakou restauraci tak si něco dáme.
 No...popravdě vždycky když jsme něco našly tak tam byly extrémní ceny a tak jsme se vrátily na Námeští republiky a tam už Anička znala jednu restauraci BUTCHER'S! Dlouho jsem nebyla v takhle super resturaci! Nehorázně milá obsluha, krásný design, super ceny, moc dobré jídlo a i vcelku dostupné místo! Vážně krásné, měla jsem velkou radost, že jsme sem šly! (více info o restauraci tady )
Jako jídlo jsem si dala těstoviny Fettuccine se smaženými kuřecímy prsy a sýrem, Anička si dala Club sandwich s domácími hranolky. Obě dvě jsme měly velké porce ale všchno jsme to s chutí snědly protože to bylo tak dobré, že jsme to tam nemohly nechat! :D
Jednoduché minimalistické prostírání!

Moc se mi líbí, když v retauracích ještě před jídlem které jsme si objednaly donesou něco co je přímo dané restaurce, tady to byla rybí paštika s celozrnným chlebem! :)

Mé jídlo!

Aniččino jídlo!


Myslím si, že o téhle fotce se nedá říct nic než VŘELE DOPORUČUJEME!!!


Málem bych zapomněla na muzeum voskových figurín Grévin! Nebyly jsme v celém muzeu ale jen v "předsíni"kde byl John Lennon Marlyn Monroe! Samozřejmě uhádnete co jsem musela...ano fotku!

 Také jsem nemohla nenafotit nějaké fotky v TIGERU!(více tady)
Nemůžu uvěřit tomu, že jsem tam nešla dříve protože tam mají naproso super věci! Jsme hrozně nadšená protože to tam je za přívětivé ceny, milý personál a krásně to tam vypadá!
Je to vlastně obchod kde jsou stovky věcí které v tu chvíli (stejně jako já :D) nutně potřebujete. Blbůstky ale i hodně užitečné věci! :)



Už mají Vánoce!


 Já jsem si z TIGERU pořídila super rozkošné tužky s rozdílnými nápisy na každé z nich!


A ještě bych to nebyla já, abych si nekoupila něco k jídlu!
Takže doporučuji vyzkoušet ovocné šumivé bonbony!




Po tomhle všem jsme se s Aničkou ještě vrátily do Palladia a sedly jsme si do kavárny PAUL (více info tady) a daly jsme si (opět :D) něco dobrého!
Já jsem si dala koláč s lesním ovocem, Anička si dala tartaletku s malinami a k tomu jsme obě měly ledový čaj!




Jako poslední jsme měly při cestě řeznictví Naše maso! Nebyly jsme úplně vevnitř protože bylo doslova narváno!
Ráda bych se tam ale někdy v klidu podívala až tam nebude tolik lídí ale je to tam moc pěkné!



A co se Vám z naší prochajdy líbilo nejvíce? Dejte mi vědět!

XOXO

Vaše Annie!

You Might Also Like

8 komentářů:

  1. Uuu, vánoční výzdoba v obchodech, na tohle jsem tak dlouho čekala:D! V Tigeru jsem nedávno byla poprvé a ještěže jsem s sebou neměla peníze, jinak bych to tam vykoupila. A můžeš jenom hádat, kde jsem stála nejdýl - u bonbonů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem tam byla poprvé a je to tam super!! Myslím, že jsem také nejdéle stála u bobonů :D

      Vymazat
  2. Jéé to jídlo vypadalo nádherně :) A ty barevný tužky jsou moc pěkny !
    Soulmates.cz

    OdpovědětVymazat
  3. mnam same dobre jedlo ste mali! Toho Paula by som chcela skusit :)

    Pozyvam na 6 rocnu GA o Biodermu, Macadamia hair..tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno to jídlo vypadá sakra dobře! :D
    Miluju, že už je teď všude Vánoční výzdoba, je to nejhezčí čas v roce :)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám moc ráda vánoční věci v obchodech atd...takže se v tomhle období také vyžívám! :)

      Vymazat