Mikulášská nadílka!

12:46 Annie's sweet world 0 Comments

Ahoj všichni, 
dnes bych Vám chtěla ukázat, co jsem dostala k Mikuláši. Jako každý rok jsem čekala, že to bude jen klasika v podobě sladkostí, ovoce, občas nějaké brombory a další ale byla jsem vážně překvapená...jen čtěte dále!


Tady je dohromady vše, co jsem dostala (kromě ponožek které jsem si zapoměla u babičky:)

Tohle jsem vůbec nečekala a měla jsem z toho naprosto totální mega radost, až knížku dočtu úplně tak Vám o ní určitě povím více a předem Vám říkám, že je úžasná! :)

Druhá věc, kterou jsem dostala ke knížce je pro mě, jakožto milovníka snídaní dokonalá!!

Bohužel se mi nechce nahrát fotka ale z druhé strany je název tohoto "vlastního" mixu a název mě hrozně poťešil a že neuhádnete jaký je? No jasně, že Annie's sweet world!!! :)

Základem jsou čokoládové křupinky a jsou doplněné plátky kokosu, čokolády, sušeného ovoce a para ořechů! Mňam, dobrota!!

Tohle je naprostá rozkošnost, adventní kalendář s FROZEN a i ty dálší jsou hrozně krásný! 
Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a těším se u dalšího.
 A co jste dostali k Mikuláši Vy?? 

XOXO 

Annie!


 
 

You Might Also Like

0 komentářů: