My christmas wishlist!

14:07 Annie's sweet world 0 Comments

Ahoj všichni,

 
dnes bych Vám chtěla ukázat můj christmas wishlist (neboli seznam věcí, které bych si přála).

 
1. Černá sukně do pasu, už dlouho si ji přeji, ale pořád nemohu najít takovou, která mi sedí.  Podle mého se dá kombinovat snad úplně se vším s converse botami, křiklavými tričky, halenkami, košilemi, podpatky atd....Takže kdybyste někdo věděl o obchodě, kde jí mají, tak mi napište. :) Budu moc ráda.

 


 
2. Vzorovaný teplejší cardigan, ten mě moc zaujal, ještě jsem nikde takový neviděla, takže se budu opakovat, když budete vědět kde takovej BOŽÍ cardigan sehnat, dejte vědět. (Nebudu se u každého obrázku opakovat, prostě když tu věc, kterou zde budu mít někde uvidíte, tak mi dejte typ, budu ráda. :D )

 

 

 

 

3. Obyčejná basic bílá košile s dlouhým rukávem, ta by neměla chybět snad nikomu v šatníku.

 
4. Svetr, nemusí být nutně v téhle barvě. Dokonale se bude hodit k té bíle košili. Už to úplně vidím. :D

 

 


5. Lak od značky Essence v odstínu That's what i mint! Už jsem ho jednou měla, ale došel mi, tak proto si ho chci znovu pořídit.

 

 


6.Suchý šampon od značky Batiste. Anoooo i já ho musím mít, asi už jste o něm slyšeli, snad všechny blogerky/youtuberky si ho chválí. Já s ním měla jen malou zkušenost, měla jsem na "vyzkoušení" jeho malé provedení a proto bych ho také ráda otestovala.

 


 
7. Termo hrnek ze Starbucksu. Doma už  pár termo hrnků mám, ale skoro ze všech mi teče, hrůza! Proto bych chtěla nějakej kvalitní, miluju čaj, takže by to bylo super, kdybych si ho mohla brát s sebou, když někam půjdu a nemusela bych se bát, že mi do kabelky/batohu vyteče horký čaj. :D

 

 

8. "Oldskůůůl" batoh do školy. Na obrázku není konkrétní, který chci, jen jsem Vám chtěla ukázat styl, který se mi líbí. ;)

 

 






 



9. Kniha Girl online od Zoelly Sugg, úžasný blogerky/youtuberky. Je skvělá, baví mě, proto si chci přečíst její knihu.

 

 

 
10. Kniha Sněží, Sněží od mého oblíbeného spisovatele Johna Greena (+Maureen Johnsová, Maureen Myracleová).





11. Jako poslední věc z mého wishlistu je nějaký pěkný diář na rok 2016!





Tímhle článkem jsem Vám chtěla ukázat věci, které bych si přála vlastnit. Zajímalo by mě, jestli máte nějakou věc se mnou společnou, kterou byste chtěli také mít doma?

*Nebo jak jsem již nahoře zmiňovala.... :D Kdybyste některou, byť i podobnou věc někde v nějakém obchodě viděli, určitě mi dejte vědět (nejlépe v Praze).

Takže doufám, že se Vám můj dnešní článek líbil a zase příště.

Btw. Pokud máte něco o čem byste chtěli abych napsala, tak mi určitě taky dejte vědět, za každý komentář budu moc ráda! :)


Mějte se krááááásně! :)


XOXO



Annie
 

 




 

 



 

 


 

 

You Might Also Like

0 komentářů: