Dopoledne v IKEA!

10:33 Annie's sweet world 1 Comments

Krásné odpoledne všichni!
Vítám Vás u článku, ve kterým Vás vezmu na návštěvu do super obchodu IKEA na Černém mostě!
Ukážu Vám hodně fotek a nakonec dvě věcičky co jsem si koupila já! :)
V IKEA už samozřejmě maj Vánoce a já je prostě MILUJU (ne jen v IKEA)!
Po téhle větě je potřeba vysvětlení, proč jsem si odnesla tedy jen dvě věci, důvod je tedy takový, že jsem si toho vybrala více ale mamka mi to už schovala buď k Mikuláši nebo až pod stromeček! :)





Vždycky krásně prostřeno!






Super knihovna!




Strašně se mi líbí tyhle obrázky! :)



Narnie! <3

Podle mě je tohle hrozně suprovej nápad!




 Pokud jste o tom neslyšeli, tak se jedná o to, že děti namalujou ňákej obrázek naprosto podle sebe a to, co namalujou se pak ušije a prodává! :)






Nádherné kuchyně tady mají pořád!


Nepřehnané, jednoduché!




Originálníííííí!











ŇAMKAA! :D

Nejlepší svíčky jsou z IKEA, krásně voní, vydrží a peněženku to nebolí! :)


Má měkdo z Vás taky tak rád IKEA jako já? :)

Krásný večer!

XOXO

Annie! <3 

PS: více o IKEA-------> tady!

You Might Also Like

1 komentář:

  1. Miluju IKEU!!! <3 a Kde jsou ty dvě věcičky, co jsi si koupila??? :)))

    OdpovědětVymazat