Vánoce 2015, aneb co jsem dostala pod stromeček!

4:58 Annie's sweet world 0 Comments

Ahoj všichni,

v tomhle článku Vám chci ukázat, co jsem dostala od svých blízkých k Vánocům. Asi jsem byla letos moc hodná, protože jsem koukala, kolik jsem toho pod stromečkem našla. :) Určitě tenhle článek nepíši proto, abych se vytahovala, ale spíš jsem si říkala, že by Vás to mohlo třeba zajímat.

Tak jdeme na to! :)

Štědrý den jsem trávila u mamky, tam s námi byl její přítel Jarda, moje ségra Týna + její přítel Robert a její dcerka Adrianka. Já klasicky, jako každý rok snídala vánočku(kterou mamča upekla), udělala jsem si k ní čaj a v pyžamu zasedla do obýváku na sedačku a sledovala pohádky, které běžely v televizi. Taky tak milujete tu vánoční pohodu? Já to zbožňuju! :)
   Už před pár lety jsem si zavedla takovou svojí "tradici", že celý den trávím ve vánočním pyžamu a převlíknu se až když si jdeme sednout ke štědrovečernímu stolu. Máte také nějakou takovou "tradici"? :)

Přes den k nám přišla babička s dědečkem (mamky rodiče), ale na štědrovečerní večeři nezůstali, vždy k nim chodíme 25ho nebo 26ho prosince na oběd.



    Pak nastal ten okamžik kdy jsme zasedly ke štědrovečerní večeři, jako tradičně jsme měli rybí polévku (nebo hovězí vývar), bramborový salát, obalovaného kapra a kuřecí řízky. Když jsme dojedli, všichni, kromě mamky jsme se odebrali do mého pokojíčku a čekali až zazvoní zvoneček abychom mohli z vesela ke stromečku.
 
Teď už tedy k dárkům, které jsem dostala! :)


Tohle je v podstatě skoro všechno, co jsem dostala na štědrý večer, od mamky,jejího přítele,
ségry a Roberta.

Dostala jsem: Úžasnou šálu z H&M (hnědá vlevo), šedivý svetr z H&M, šedivá mikina z Terranovy, krásné povlečení, fialový penál, batoh od Nike, sportovní taška od Nike, láhev od Nike, kraťasy opět od Nike, sportovní podprsenka z H&M, hřejivý plyšáček z Tchiba, peníze, termohrnek ze Starbucksu, set na fondy z Lidlu, malá konvička z Ikei..


Voňavka od ségry (z Claire's). Krásně voní.

                                                                                                                                      
Tyhle úžasné dárečky jsem dostala od mé nejlepší kamarádky Aný. (kuličky + srdce do koupele a vyrobila tuhle úžasnou skleničku, můžete si na ní přečíst co v ní je). <3



Teď se přesouváme k babičce a dědečkovi (k mamči rodičům), výjimečně jsme strávili  25. prosince u nich (většinou 25ho jsem u druhé babičky a táty), ale letos byla změna. Babička uvařila hovězí vývar s domácími nudlemi a skvělou svíčkovou s knedlíkem. MŇAM!
 
 Od babičky a od dědečka jsem dostala úžasné vánoční pyžamo s perníčky z F&F, přívěsek na klíče s mým jménem a knížku BESTIÁŘ Harryho Pottera, po které jsem toužila. :)





Teď už se přesouváme do 26. prosince, tento den jsem strávila u taťky, jeho přítelkyně, u babičky a dědečka (taťkovi rodiče).

Jako tradičně, taťka ráno čekal na to až mu zavolám, aby pro mě mohl přijet a já jela k nim. Volala jsem mu asi kolem deváté hodiny, že se nasnídám a může pro mě přijet. Dorazili jsme tedy kolem desáté hodiny, byli  tam už i babička s dědečkem.
Já začala jako první s obdarováváním, taťkovi jsem vyrobila kalendář (bohužel jsem ho nevyfotila), na každý měsíc byla jiná fotografie co spolu máme. Aničce (tátovo přítelkyni) jsem vyrobila domácí peeling, fotku do rámečku s mým vtipným popiskem a rtěnku. Babičce jsem dala svíčku + krém na ruce a dědečkovi pánskou kosmetiku (deodorant, sprchový gel).

Táááák a teď přejdeme k dárečkům, které jsem dostala!!! :))))))))
Od babičky a od dědečka jsem dostala tuhle úžasnou sukni, byla jsem moc překvapená, protože jí vybrali sami a + jsem dostala penízky ať si prý k ní něco hezkého koupím. :)

Teď už k dárkům od taťky a Aničky.

Dostala jsem kosmetiku od Avonu: krém na ruce, balzám na rty, peeling, tělový krém, lak na nehty v mint barvě a dvě pěny do koupele. Už se těším až vše vyzkouším, určitě čekejte recenze.



Knížku  Sněží, sněží od Johna Greena, Lauren Myracleové a Maureen Johnsonové.


"Snídaňový set", kde byla miska, hrníček (z Tigeru), arašídové máslo z M&S, čaj Dilmah, Mysli od Emco a datlový sirup.





Balistika do koupele od Lushe.

Tričko UNICORNS ARE REAL ze Zootu.


Tiskárna Canon, bílááááá! :)


Na oběd přijeli Aničky rodiče, kteří mi také přivezli dárečky, tak tady jsou:



Bižuterie, náramek s perličkami a kamínky + řetízek s kamínky a perličkami.

 
Tělový olej a šampón a kondicionér v jednom od Avonu.




 
Po obědě jsme všichni vyrazili do centra Prahy na procházku, zastavili jsme se na Staromáku, Karlově mostě atd.. :)) Dospěláci si dali svařák a já si dala horké jablko a trdelník.


Abych celé Vánoce shrnula, tak musím moc poděkovat celé své rodině a blízkým za krásně prožité svátky. Samozřejmě jsem moc ráda i za krásné dárky, které jsem od nich dostala. :)
Jsem šťastná, že mám kolem sebe lidi, které mám ráda a oni mají rádi mě (teda doufám, haha :D). Pamatujte, Vánoce nejsou o dárcích, ale o RODINĚ. Důležité je, že strávíte čas se svými blízkými.

Určitě mi dolu do komentářů napište, jak jste trávili vánoční svátky Vy. Budu moc ráda, za každý komentář.<3


Doufám, že se Vám tenhle článek líbil.

Btw. Můžete se těšit na report ze Silvestra, plánujeme dobroty, míchané drinky, soutěže apod. :)



XOXO
Vaše Annie







You Might Also Like

0 komentářů: