Breakfast lover! Aneb jak to mám se snídáním...

13:58 Annie's sweet world 3 Comments











Takže...teď každý začněte myslet... kdy naposledy jste si fakt v klidu sedli ke stolu, udělali si něco moc dobrého (nejen) ke snídani, vychutnali si to naprosto s klidem bez čekání na minutu kdy "nadšeně" vyrazíte do práce/školy nebo kamkoliv jinam?

Řekla bych, že moc Vás zrovna není...

Začneme pěkně v klidu od začátku.

Pomalu se vyhrabte z postele, zhluboka se nadechnete a řeknete si, že Vás čeká další úspěšnej den, který za to stojí a Vy si ho prostě uděláte hezkej!

A kdo by chtěl tedy jít do práce/školy atd. s prázdným žaludkem? (upřímně, naprosto nechápu ty lidi co nesnídaj :D)

Je jen na Vás, jakou snídani zvolíte, jestli na slano nebo na sladko. Já mám radši na sladko, ale že bych jednou za čas nezvládla taťkovi volský oka to určo neznamená. :D

Já když jdu do školy tak né, že bych měla lívance nebo něco takového ale většinou je to nakrájené jablko s banánem nebo pomerančem a k tomu bílý jogurt. :)

O víkendu je to samozřejmě něco úplně jinééého! To se ve snídaních vyžívám jako nikdy. :)

Mé oblíbené lívance a k nim banánové smoothie s čeným čajem s citronem a medem. Pomeranč, mango, borůvky a maliny. :)

Tady jsem se snažila, aby byla vajíčka hezky spojená s paprikou a nevypadla, bohužel první a nezdařený pokus ale příště se to snad povede :)



"Valentinský" fresh i když Valentýna neprožíváme. :D


Celá naše srdíčková snídaně. :)





Skvělé musli od značky MIX IT :)




Kdo by nemiloval palačinky? :)

Čaj nebo ovocný nápoj je pro mě po ránu nezbytností. :)

Miluju snídaně na chatě! Je to tam vždycky tak plný sluníčka a energie!


Bílý jogurt a k tomu zase milion mňamek :)



Pro mě jsou snídaně moc důležitý, jak to máte Vy? :)

Doufám, že se Vám dnešní článek líbil a těším se u dalšího!
Díky za přečtení, XOXO

A.♥♥









You Might Also Like

3 komentáře:

  1. Aničko, super článek, miluju, když můžu snídat třeba půl hoďky a poslouchat k tomu hudbu:) http://praguestyle1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá parádně, já momentálně snídám vždy práci.. Nejčastěji jogurt s musli a tak.. :) Ae když mám čas, tak si udělám krásnou snídani v klidu doma :)

    OdpovědětVymazat
  3. Raňajky vyzerajú úžasne! Bohužiaľ moc času na prípravu nich nemám, pretože v dnešnej dobe sme všetci uponáhľaní... Preto sa teším na sviatky, pretože si konečne oddýchnem a nebudem sa musieť nikde ponáhľať :) Tak si určite podobné raňajky pripravím ;)

    OdpovědětVymazat