Walks in Prague! Part 1

6:36 Annie's sweet world 2 Comments

Ahoj všichni!
Všechny Vás vítám u první části reportu ze včerejšího úžasného dne který jsem strávila v Praze s Aničkou. Krásně jsme se prošly, něco i nakoupily, skvěle se najedly a nafotila jsem pro Vás hodně fotek tak se rovnou vrhneme na to!

Jako první jsme se vydaly do Palladia (info o Palladiu tady) kde jsme se podívaly do krámku LUSH který se mi velmi líbil! Už jsem tam před touhle návštěvou jednou byla a doslova jsem si ho zamilovala! Jejich výrobky jsou krásné, voňavé a fungují tak jak mají. Poté co jsem si už vcelku dávno přečetla u Mii na Kissbooku report z LUSH krámku z Oxford street tak už jsem se utvrdila v názoru, že se opravdu vyplatí ze ně zaplatit tolik korun. Samozrejmně jsou i držší obchody s kosmetikou ale u tohohle se to ještě dá dohromady s krásnou atmosférou a milou obsluhou v krámku tak jsem opravdu nadšená!
Mně tady Anička koupila balistiku s názvem BRIGHTSIDE a je naprosto úžasná, voní po citrusech je krásně barevná! :)
Tato balistika stála něco kolem 169 Kč.








Více o LUSH kosmetice zde!



Jako další obchod jsme navštívily Body Shop!
Miluji krémy z Body shopu a měla jsem možnost vyzkoušet i štětec na make-up a je také naprosto super! Tentokrát jsem si tam ale nic nekoupila :)


Další info o kosmetice naleznete zde!





Po chvilce chození po obchodech jsme dostaly na něco chuť a tak jsme zašly do STARBUCKS coffe. Já jsem si dala ledovou čokoládu na styl mochaccina a Anička čokoládové mochaccino :)
Moc jsme si na tom pochutnaly a chvíli v kavárně i poseděly!
Vše o kávě STARBUCKS najdete tady!

Spokojená Andulínes s mochaccinem :D

Taky se Vám tak líbí termohrnky ze STARBUCKS ?

Po posezení v kavárně jsme se vydaly na procházku prahou, vydaly směr Staroměstské náměstí, jukly jsme se na Orloj a prošly se až k Pařížské kde jsme nafotily outfit který se mi moc líbí!

Zde můžete vidět již známý kabátek.

Černé kalhoty z Tally Wejl se zlatými detaily.


Růžová kabelka z S.Oliver.

Také již známé Air Maxy které jsou prostě nehorázně pohodlné a já je díky tomu nosím pořád!

Naprosto krásný dívčí náhrdelník který jsem měla zapůjčený od Aničky!

Denimová košile z H&M!



A tohle bude z první části procházky všechno! Těším se u druhé části!

xoxo

Annie!



You Might Also Like

2 komentáře:

  1. V Praze bydlím a do Lushe taky občas zajdu a nechávám se unést těmi vůněmi. Bohužel nejsem ochotná za to tolik rozhazovat, tudíž jsem občas vyčůraná a ptám se tam na různé vzorečky:DD. Jinak ti to hrozně sluší:).

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc! Taky bych ráda aby v Lushi rozdávali jednou za čas nějaké vzorečky! :)

    OdpovědětVymazat