The great weekend!

13:31 Annie's sweet world 0 Comments

Zdravím Vás všechny! 
V dnešním článku Vám ukážu všechno z mého víkendu který jsem si vážně moc užila!

Pro mě víkend začíná už v pátek odpoledne když mám hotové většinou všechny úkoly a jedu ke koním. Jelikož nám v pátek moc nepřálo počasí, tak jsem jezdila v pláštěnce a i tak jsem si to moc užila protože každá chvilka strávená v sedle je pro mě super!

Odpoledne mě přijel taťka ke koním vyzvednout a jeli jsme k babičce kde zároven bydlí ve spodním patře baráčku on s jeho přítelkyní Aničkou. :)

Daly jsme si s Aničkou k večeři batátové hranolky na kterých jsem si moc pochutnala!
Přidaly jsme k tomu i nejnovější časopisy JOY a F.O.O.D!


 

 Po večeři jsem už jen zálohovala fotky abych měla volný foťák na následující fotky, které vám ukážu za chviličku!
Pak jsem si už utíkala lehnout protože následující den byl náročný.

Ráno jsme vstaly s Aničkou v sedm a taťka už jel do práce.
Nastartovala jsem se super snídání! 
Asi jste poznali z čeho se ta snídaně skládala a byla moc dobrá! :)


Po snídani jsme jely dokoupit ještě nějaké věci do Centra Černý most (CČM) 
 a tam mi Anička nafotila i outfit který jsem pro tuhle příležitost nějak nepromýšlela a vzala si prostě co je mi pohodlné a líbí se mi! :)

Takhle vypadal celý outfit.
Šátek- C&A

Moje oblíbené super pohodlné AirMaxy- Food locker

Krásné nehty od Aničky, jsou to laky od Gabriella Salvete a Miss sporty :)

Kabátek- Vero moda

Černé legíny- H&M

Jakmile jsme nafotily outfit tak jsme byly koupit dárek pro mojí sestřenici která nedávno také oslvila narozeniny. Protože má ráda kávu ze Starbucksu tak jsme jí pořídily super praktický tremohrnek! 
A k tomu sypaný čaj a ano vím, že jsem napsala, že má ráda kávu a my jí koupily čaj :D
Při příležitosti návštěvy Starbucksu jsme si daly moc dobré makronky! :)




Ukážu Vám také nějaké části našich výtvorů z oblasti FOOD! :D
Domácí tyčinky s rajčatovým protlakem a solí.

Pravá hovězí svíčková na carpaccio!

Avokáda na guacamole a citrony na citronádu která se nakonec ani neuskutečnila :D



Kukuřice připravená k zalití medem a chilly!


Guacamole s kukuřičnými nachos.

Super avocado! :)



Babiččin moc dobrý dort který jsem dneska ráno i posnídala a už nezbylo! :D

Gacamole a carpaccio!

A tohle jsem zvolila na oslavu jako outfit! 
Celý outfit!

Top- H&H

Hodinky- Tally Weijl

Jeany- SinSay

A potom už se jen slavilo, slavilo a slavilo! :)

Takže tohle bude už pro dnešek vše!

XOXOXO

Annie!



You Might Also Like

0 komentářů: